Toppen dag!

Jobbade natt igår till idag så vaknade runt 3 tiden av att syrran  skrev att vi skulle äta. Sen blev det att gå upp och sminka mej lite. Har inte gjort det på ca 2-3 veckor tror jag. Det var när jag jobbade morgon i alla fall för då sminka jag mej. Jobbar jag natt så är jag alltid osminkad. Känns så onödigt med smink då. Har kanske det om jag har gjort något innan.
 
Som idag till exempel. Vid lite i sju åkte jag in till stan igen för att gå till gamla Harrys för att äta och dricka gott med några från jobbet. Min goda dricka fick bli 7up då jag både ska köra hem och jag skulle jobba. Men 7up och cesar sallad är en god blandning. När jag hade min praktik på Statt så fick jag cesar varje kväll och det va så gott!!! Då tog jag alltid 7up och det var riktigt gott. Men salladen på Bishop, som maten kom ifrån på Statt, var bättre än den på Harrys. Eller Day and Night som dom heter nu.
 
Innan vi åt så var det gymnastk träning med våra barn. Vill inte kalla dom för elever eller något sånt så få bli barn! Gympabarn. Fick sticka lite tidigare därifrån men syrran sa att dom hade haft roligt och var nöjda med kvällen. Det tråkiga är att det bara är 2 gånger kvar denna terminen. Men snart har vi uppvisning och det ska bli skoj! Imon hoppas jag på att få träffa Robin, saknar faktiskt honom. Få se vad han säger när han vaknar i mon :)
 
 

Kommentera här: