Snart hem!

Slutar om ca 30 min så då ska jag ta mej till tåget och åka hem. Vaknade och hade svin ont i magen och det börjar komma tillbaka igen. När jag vaknade var det troligtvis för jag behövde äta för det försvann sen efter frukosten. Hoppas det hjälper att äta igen.
 
En av coacherna här kom med en skit bra idé hur jag och syrran kan göra för att sticka ut med vårat CV. Ska berätta för henne med sen när jag kommer hem, om hon inte redan åkt då. Känner mej så trött just nu så det är bra för då kanske jag somnar när jag kommer hem sen. Måste hitta något jag kan ha med mej och äta inatt med. Kanske få slänga ihop lite tortelini om inget annat stå på schemat. Ska ta med några skojjiga filmer med så jag ha något att roa mej med när det är lugnt :)
 
Har inte sett Ronny och Ragge och både Linda och Robin säger att det är bra/kul så det ska jag försöka komma ihåg att packa ner sen! Så nu jobbar jag 4 nätter i rad så kommer behöva en del filmer, böcker och korsord:) Ska nog ta med mej min egen dator med för där har jag roligt kortspel!
 

Kommentera här: