Segis

Har varit väldigt seg ett par dagar nu. Vet inte om det är för att jag inte återhämtat mej sen nattjobbet. Har även rätt ont i huvudet.
 
I alla fall! Vaknade för ca 2 timmar sen, ville bara somna om. Älskar att sova, finns inget bättre! fick mail innan jag somnade med om att min balklänning har lämnat lagret!!! Hoppas bara att den sitter som jag hoppas. 
Om en liten stund tänkte jag att jag skulle gå ut och läsa lite i trädgården i solen. Solen lyste så himla mycket genom fönstret när jag tog upp rullgardinerna. Så gäller att passa på när den är framme och jag har tid att sitta ute:)
 
Senare ikväll ska vi grilla också! Så gott!!! Men först - frukost. 
 
Just det ja. Lyckade stappa mobilen i asfalten i förrgår så skärmen sprack lite. Hade turen att den fungerar som vanligt så jag är nöjd ändå. Men vet inte jag ska lämna in den. Jag tejpade skärmen bara så att jag inte skulle få glassplitter överrallt. Så tejpade för kameran som är mot mej så den kan jag inte använda för då är det helt suddigt. 
 
Blev visst inget läsa. Ska in till stan och gå runt sjön med mamma och syrran! 
En del av Växjö sjön

Kommentera här: