På jobbet!

Då är jag inne på natt 3/15! Eftersom det är frfedag så händer det en del här, i alla fall på stan. Inser nu när jag skriver att jag måste klippa naglarna, kan knappt skriva ju. Det bli projektet för i morgon natt!
 
När hon som skulle jobba morgonen idag kom så hade hon med sig ett album från två resor. Hon hade klistrat in bilder i ett sånt scrapbook album. Skit smart ju! Så ska leta upp mitt sånt album i mon när jag kommer hem och ite bilder från Turkiet med mamma, syrran och mormor. Ska faktiskt försöka göra ett sånt album för varje resa. Skit kul att ha sånt att kolla i som minne. Är super sugen på att sätta igång och pyssla med det! :)
 
Så om jag hittar det så har jag att göra i morgon. Kommer kanske inte bli klar, men börja i alla fall. Har en massa ideer hur jagvill göra! Få ta med fotoalbum och grejer med. Kanske inte kommer hitta bilder från första resan, men jag har från förra året när vi var där med Janeth och året innan när vi var med mamma. Iiiih, längtar!! Och sen i sommar får jag göra en med LONDON!!!
 
Janeth och jag pratade lite i onsdags om att ta en sista minuten någonstans i sommar kanske. Satsa på något land med mycket sol och bad. Eller är vi så sugna på London ännu så vi tar en resa till! Få prata ihop oss sen till sommaren och se vad som händer. Få se iafll syrran är på då med, hon ska kanske iväg med sin kille.
 
Wow, ännu mer onödiga inlägg inatt med. Sen kommer det upp bilder på min och syrrans shopping från i torsdags. Hann i för sej bara med två affärer för sen fick vi åka til gympan. Så det kommer bilder på dom tre sakerna jag köpte! Och eftersom jag är på jobbet blir det gamla bilder så länge.
 
Ska nog måla naglarna såhär igen. Kör just nu på silver med glitter och ljuslila med rosa glitter.
 

Kommentera här: