Onödigt inlägg nr 1!

Och veckan med onödiga inlägg har börjat! jippie! Från och med idag ska jag lägga upp ett rätt långt inlägg om något som ingen bryr se om! Men eftersom man har tråkigt och inget annat att göra så kommer man läsa det ändå. Vet att jag lagt upp onödiga inlägg dom andra nätterna med, men nu ska vi se om dom kan bli ännu mer onödiga ju längre tiden går. Inlägg nr1: näsa och halsont
 
Igår vaknade jag och hade ont i halsen och tänkte att det går väl över, har väl bara snarkat eller något. Nepp. Det blev bara värre under dagen och när jag skulle sova var det inte bra alls. Vaknade och hade ont igen + att jag kunde inte andas. Blev skit täppt i näsan. Och idag är det riktigt illa. Det bränner i halsen och känns helt svulet. Får andas genom munnen för det mesta och näsan täpps igen med gämna mellanrum.
 
¨Kände innan att det var bihålorna som krånglade. Har fått ont i kindtänderna och det får jag alltid då. Så det är tur jag jobbar natt för då träffar man inte gästerna så mycket. Men det är segt för jag kunde inte sova innan heller precis för så fort man lägger sej ner kommer det den där konstiga känslan i halsen och jag måste dricka eller ta en halstablett. Hade varit skönt om man fick sova genom dagen sen. Och i och med att jag är täpp på högra sidan i näsan så rinner ögat på den sidan med. Snyter mej hela tiden också så har fått offra ett läppsyl för att smörja in näsan^^ Får köpa ett nytt sen för den vill jag inte ha på munnen sen!
 
Så nu ska jag fortsätta med mitt te! Zumba väntar i morgon, längtar! Åh, min klänning borde komma snart med :D

Kommentera här: