Lördag!

 
Satte klockan på halv 4 för att vakna till liv och sen åka till mormor vid 4. Vi skulle fira henne igen. Hon fyllde år i söndags och då var vi där också, men alla kunde inte komma då så fick bli idag med:) Det var så länge sen jag träffa dom så det var riktigt kul! Även om jag var dödstrött och alla märkte det. Kommer på mej själv med att glo ner i golvet utan att tränka eller något. Läskigt^^ Så även om jag kanske var lite tråkig så hade jag trevligt:)
 
Så var där i nästan 3 timmar och sen åkte jag till jobbet. Så började för mer än 30 min sen och håller på hela natten. Det blir en lång natt. Men Linda ska med jobba så hon kommer förbi mej sen innan och efter jobbet. Kul med lite sällskap:) I mon blir det fest! Eftersom både Linda jag och Janeth jobbar i helgen så kunde vi inte gå ut i fredags så få bli i mon. Eftersom det ändå är röd dag på måndag så gör det inget:) Frågan är bara hur många som kommer vara ute?
 

Kommentera här: