Jobbig månad

Denna månaden kommer vara riktgt jobbig för mej tror jag. Kommer jobba 15 nätter av 30 så det är halva månaden. Så nu kommer jag sova hela dagarna och va vaken hela nätterna. Typ som när man har sommarlov^^  Men jag är så tacksam att dom ha fråga mej om jag vill jobba. Och det är klart jag vill det för vad ska jag annars göra? När min chef skriver och frågar om jag kan hoppa in, som igår, så svara jag att det kan ag göra, har ändå inget annat för mej.
 
Eftersom det är nätter så gör jag inget annat än att sova ändå. Och på dagarna gör jag inget heller direkt. Robin har ändå praktik fram till ca 4 så om jag sover till 3-4 på dagen kan jag ändå åka och träffa honom och kanske köra direkt från honom till jobbet. Men längtar till lönen kommer!:)
 
Hade även gymnastiken idag och det gick faktiskt väldigt bra. Vi va ju bara två ledare så fick planera runt det. Känns som det var igår vi hade det för jag sov 1,5 timme efter det så i min hjärna har jag redan bytt dag. Man bli lite sne i tänkandet när man jobbar nätter. Jag är alltid dagen före nu. 
 
På söndag är det Zumba maraton på min gaml skola! Ska bli riktigt kul faktist då Karen har tagit hit en man från Stockholm som tydligen är jättebra. Kommer nog vara lagom död för jag har jobbat natten där. Sen ska Linda och jag jobba och sen blir det troligtvis att sova hos Robin :)
 
Kanske kommer några meningslösa inlägg inatt om jag inte ha något att göra!
 

Kommentera här: