På jobbet!

Sitter på jobbet just nu med mamma. Hon har varit på en fest med jobbet och tittade förbi här:) Hon orkar inte gå till lägenheten heller så hon ligger och sover här på en soffa, bekvämt ska det va! Hon ska åka med mej hem när jag slutar nämligen.
 
Har varit med Robin idag med, var skoj! Han sov hos mej i natt och jag smygfotade honom när han sov med, kanske lägger upp dom här, måste nog fråga honom först ;) Får jag lägga upp en bild kommer den senare idag i så fall.
 
Börjar bli väldigt trött nu, har jobbat sen 20.00 och har ca 1,5 timme kvar innan jag får hem och sova. Ska äta frukost här innan jag åker hem med så man kan sova gott.
En fin bild på min lilla sötnos! <3 Nu ska jag läsa vidare i en bok som heter : Ett stulet liv. En sann historia om en tjej som blev kidnappad som 11 åring och var fånge i 18 år. Kommer skriva en liten resension när den är utläst tror jag, plus en annan bok jag läst ut i veckan!
 

Kommentera här: