Tröttis

Vaknade vid 10 idag och låg kvar lite i sängen, sen gick jag upp och åt och vid halv 12 åkte vi till stan för tat gå på yoga. Kan ju säga att jag har extremt ont i kroppen efter träningen igår så det gick skit dåligt på yogan och ramlade typ hela tiden... Skulle egentligen gått på Zumba idag, men det blev tyvärr inställt så gjorde klart ikte läxor. Vet inte riktigt om dom blev så bra men dom är gjorda i alla fall.
 
Efter yogan lunchade vi med mamma och sen gick vi lite på Grand och jag handlade lite idag med;) Blev lite nya trosor + ett nagellack och ett par kortbyxor! Har varit en riktigt lång dag idag så nu ska jag äta lite och sen slänga mej i sängen tänkte jag.
 
Imon ska jag till Robin och tydligen ska vi fira hans brors flickvän så måste hitta något som är snyggt att ha på mej:) Funderar på att inviga mina nya byxor som jag köpte igår. (kommer bild i nytt inlägg sen)

Kommentera här: