Sommartecken nummer 1!

Sitter i ett grupprum och håller på med mitt projektabrte. Inte ett dugg sugen på det om jag ska vara ärlig, men ska jag bli klar innan maj är det bråttom! Med tiden idag kommer jag upp i 89 timmar :D 
 
På förmiddagen hade vi prov i psykologi. Just nu känns det bra, jag tycker att jag borde bli godkänd, men man vet aldrig, beror på hur han dömmer. Jag vill så gärna slippar omprov... 

Efter skolan ska vi jobba och det är rätt segt. Men har ändå inger att göra hemma så spelar ju ingen roll. Sen får man inte precis betalt för att vara hemma ;) 
 
Skrev för någon vecka sen samma rubrik. Jag lyssnade på Den första svalan som var med i melodifestivalen för några år sen och för mig är det en riktig vårlåt. Men nu har det snöat så blir bara arg..
Min kärlek! Tjockis Göran :D <3

Nej, nu måste jag fortsätta!

Kommentera här: