Heeeeej :D (eller godnatt)

Ska ta och lägga mej nu. Har suttit med mitt projektarbete i tre timmar men det känns inte som jag kommer någnstans. Ska försöka blir klar med allt i morgon för då är det bvara rapporten kvar och den behöver jag verkligen hjälp med, fattar inget. Sen vet jag inte om inledning/metod/syfte är rätt heller. 
 
Var hos en av mammas kunder eller vad man ska kalla dom. Hon fixa deras papper i alla fall, hon kallar dom kunder och jag vet inte vad dom heter. Dom hade i alla fall en katt som var rätt busig och den rev mej på fingret och nu är det skit ömt. Det gör ont att skriva på datorn och det är rätt rött runt så jag vet inte om det blev inflamerat, måste nog kolla det kanske. Ska smörja med xsylokanie i alla fall så får vi se ifall det blir bättre.
 
Imon är det måndag och det betyder psykologi och jag hoppas att han har rättat proven så jag få veta om jag måste ha omprov eller inte. Det känns som det blir omprov men det kändes så bra efteråt så man vet aldrig. 
 
Nu ska jag gå och sova i alla fall. Måste ju upp tidigt i mon :(
Natti! 

Kommentera här: