Gyllene Tider

Igår åkte jag och syrran (+en annan volontär) lite spontant till Gyllene Tiders konsert i Göteborg! Vi fick dom då Växjö slog publikrekord! Det var en super bra konsert men hade varit mycket bätter om bara jag och Linda åkte eller någon annan volontär. 
 
Idag har vi jobbat igen. Förberett en del inför matchen i mon och Islands träning dom hade idag. I mon är det match och då ska jag och syrran få bära ut en flagga på planen och det ska bli skit häftigt. Inte för att vi direkt kommer synas i TV men jag tror att det blir et skit cool upplevelse att få gå ut på planen - under EM dessutom! 
 
Ska även se matchen efteråt och tänkte kanske träffa Robin lite med. Skulle sovit över med honom igår till idag, men åkte till Göteborg istället. Känner mej som en hemskt flickvän för jag "avbokade" honom :( Därför hoppas jag att vi kan ses lite i mon ocj förhoppningsvis på tisdag då jag är ledig:)
 
 
Älskar dej! 

Kommentera här: