Godnatt! :)

Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mej. Har haft fullt upp hela dagen så nu är det dags att sova! I mon är det en hel del att göra med, fullt hela dagen tyvärr. Det är läxor som ska göras, projektarbete, till gymmet och till arbetsförmedlingen. Låter inte mycket, men det lär ta tid:/

Så trots att jag är ledig så tänker jag åka in till skolan i mon och sitta fram till lunchen med projektarbetet och sen efter det blir det antagligen arbetsförmedlingen efter det, så man slipper det:) Känns som hela veckan kommer vara späckad med saker. Förutom torsdag typ, kanske skulle hitta något att göra då? Men en fördel med att göra projektarbete i mon är att jag behöver inte vara helt klarvaken och redig i huvudet. 
 
Skriver antagligen mer i mon i skolan:) Förbannat tråkigt inlägg!!
Var hos tandläkaren idag. Fick massa rosa i munnen, det syns inte så tydligt på bilden för jag har gjort den lite mörkare än den egentligen är, men skit samma.

Kommentera här: