Girl I wanna be more than a friend

Sitter och har samhällskunskap för tillfället. Ska skriva om konflikter, det kan bli kul tror jag! Ska skriva om konflikterna i Colombia tänkte jag :) Det är en del ord och namn på Spanska dock så måste träffa Min spansktalande "kompis" en dag så han kan hjälp mej att uttala dom rätt.
 
Efter skolan blir det att jobba på nya stället. Mammas kontor har flyttats och jag och syrran har blivit de nya "städerskorna" där! Visst, städa är tråkigt, men det blir mycket roligare när man får betalt för det! Och efter min bot behöva alla pengar jag kan få Så dit ska vi efter skolan. Sen blir det hem och äta och ikväll blir det pyjamasparty!! Så vi ska åka och hämta Karroh och troligtvis Janeth med och sen åker vi och handlar en massa gott!! Det kommer bli mys!
 
I mon blir det bio med Robin, Linda och hennes kille!

Kommentera här: