Blöö

Sitter i skolan och har typ hotell lektion. Vi håller på med Turism och Resor, vilket i för sej är rätt kul. Men är trött och känner att jag hinner inte vara i skolan för jag måste göra klart mitt projektarbete. Dessutom ska vi jobba efter skolan och äta och lite så, så när jag kommer hem hinner jag göra en läxa innan jag måste sova. Trro ju inte att jag behöver vara helt klar i huvudet för vi ska nog inte göra så mycket, men läxan måste bli klar...
 
Denna veckan känns riktigt tråkig om jag ska vara ärlig. På fredag ska jag till min kusin och det är väl det enda som faktiskt är roligt denna veckan. Kommer bli skönt att träffa lite tjejer hos henne och ha det kul :) Men resten av helgen ska jag göra projektarbete och läsa lite i en bok till hotell lektionen. Hoppas nästa vecka blir roligare! Även om jag måste sitta med projektarbetet varje ledig tid
Vill ha fina sommarkvälla med sånna här solnedgångar. Tog denna bilden hos min moster en kväll Även om bilden är tagen för typ ett år sen

Kommentera här: