Ledig för dagen:)

Slutade vid 11.25 idag och då är jag ledig fram till onsdag ;) Dock så ta rjag inte ledigt. Jag verka vara en av dom få som använder den lediga tiden till att vara i skolan och göra klart uppgifter så man har lite fritid efter skolan som alla andra har. Projektarbetet tar mycket tid, det gör den verkligen och det är skit tråkigt att sitta med den hemma om kvällarna. Därför sitter jag i skolan måndag eftermiddag och hela tisdagen för att jobba med det. Med tiden i mon är jag uppe i 80 timmar, tror knappt att någon i min klass kommer upp i det faktiskt. Men det är så skönt för då har jag gjort det i skolan och kan sitta med andra uppgifter eller bara slappa vid TV:n. 
 
Det gäller att prioritera! Borde däremot även ta tag i gymmet lite mer. I veckan ska vi fika dessutom! Janeth kom innan och kollade när vi är lediga så vi få se när alla kan, måste kolla med fröken Karroh vilken dag hon kan:) Det är så mysigt med fika dagar! Kärring sysslor, saknas bara syjunta! ;) 
 
Nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete. Sitter för övrigt med Lindas kille och hans kompis i ett grupprum i väntan på att syrran ska sluta så vi kan jobba. Skönt att de är så tysta, då kan man jobba bra:) Peace! 

Kommentera här: