Godmorgon :)

Vaknade vid 9 tiden och har inte kunnat somna om riktigt. Men vid halv 11 bestämde jag mej för att gå upp och mata Hugo lite. Han pep så man blir helt okoncentrerad så då var det bara att ta sej upp! Pappa håller på med mat nere så det blir lunch och frukost i ett, smidigt:)

Ikväll är det melodifestivalen och jag MÅSTE titta på Ulrik Munther ska vara med, hoppas han vinner denna gången! 
 
Igår fick vi för oss att vi skulle åka pulka mitt i natten, men hittade ingen då. Min moster skrev idag att dom hade så ska se ifall vi kan låna dom och åka lite i mon ;) Man blir aldrig för vuxen för pulkaåkning! Ska se ifall Janeth kan i mon. Janeth om du läser detta, messa mej och svara ;)
Idag ska jag sätta upp en hylla och lite grejer i rummet som vi köpte på IKEA igår, hoppas det blir bra. Har så ont i armarna så kan knappt lyfta upp dom, får nog ta hjälp av Linda till det. Kanske pappa också.

Kommentera här: