Trött som ett as

Är på Radix just nu och är svin trött. Sov ändå många timmar tyckte jag, kanske för många? I alla fall. Är som sagt hos min jobbcoach och jag är för trött för att söka jobb just nu, men man måste ju, tyvärr. Det är synd att det är så lite på hotellet just nu annars hade jag skitit i det här och klarat mej på lönen från hotellet. Hoppas på mer nästa år, inte så långt kvar dit nu ju! :)
 
När jag slutar sen så ska jag hem och äta till att börja med. Sen kanske jag ska vila lite, vi få se det. Ska i alla fall testa på att baka en chokladpaj. Mamma har hittat ett recept hon vill prova så tänkte ge mej på det. Hoppas den kommer bli god bara. Det är det enda som står på schemat idag än så länge. Ska byta en lampa med men det är inte så intressant. Kan ju lägga upp bild på hur den blev sen med.
 
Skrev också att jag skulle lägga upp bild i måndags om jag köpte något som inte var julklapp. Köpte endast julklappar faktiskt. Förutom mina glasögon då, men det kom det bild på. Fick inte klart alla julklappar däremot så ska in med Robin igen en dag och kolla. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ge till honom. Varför ska det vara så svårt?
Få bli en gammal bild på oss.
 

Kommentera här: