Royal Corner

Sitter på jobbet just nu. Det är väldigt lugnt så tänkte passa på att skriva lite snabbt. Vet inte om jag nämde det men jag gjorde alrig naglarna som converse, som jag skulle gjort när jag jobbade natten. jag gjorde lite granna men det blev för kladdigt till sist så jag tog bort det istället, därför har jag inte lagt upp någon bild. Ska måla naglarna idag hade jag tänkt, mörkblått!

När jag slutat jobba sen så ska jag gå på stan med Robin och kolla lite julklappar. Ska även tvinga honom att köpa reflexvästar att ha i bilen ifall han bli stående med bilen nu i vinter. Det är inte snyggt eller coolt men det kan rädda ens liv. Så köper han det inte själv så gör jag det åt honom.

Slutar om en timme ungefär enligt mitt schema. Sen när jag kommer hem blir det att hjälpa Janeth med att färga håret. Ska bli kul och se hur det går. Har färgat Lindas en gång och jag har aldrig varit så svart om händerna, äckligt! Men ska vara duktig denna gången och inte kladda ner någon eller något!

Om jag köper något som inte är julklappar så lägger jag kanske upp bilder senare! Vi hörs :)

fluffiga lilla boll vad jag älskar dej! <3
 

Kommentera här: