Önskelista

På min önskelista i år står Just Dance 2014 med. Det är nog en av de sakerna jag vill ha mest av allt jag önskat mig. Har 3 och 4 redan, fått i julklapp två gånger så vill ha 2014 med nu;) Skrev även upp 1 och 2 till mamma så hon vet det med, dom har vi inte heller. Kan vara kul att ha alla. Men anledningen till att jag vill ha 2014 är att det finns en del låtar som jag vill ladda ner sen som jag inte tror är med på skivan, ett par stycken måste jag bara ha! Så får jag inte skivan i julklapp köper jag den själv sen:)
 
Och då blir det danskväll med Janeth! ;) Inviger skivorna med henne först verkar det som, har varit så innan i alla fall. Men först dansar nog jag och Linda när hon slutat jobba runt jul. Så framåt helgen i så fall bli det. Och som sagt, får vi den inte så köper jag den i mellandagarna så snabbt jag kan!
 

Kommentera här: