New in

Va inne på mellandags rean i torsdags med Robin och hittade lite saker. Hittade dock inget på rean, men Cubus hade 30% på allt i affären så köpte en massa underkläder typ. Kommer bilder längre ner i inlägget.
 
Igår var vi på en grej med Nöjesnytt och Mix Megapol på Grace. Va en tävling om bästa någonting i Växjö. Hotellet tävlade om Växjös bästa hotell 2013. Vi vann tyvärr inte, men det gjorde min gamla praktikplats. Grattis till dom! Sen körde jag hem efter det för var inte så festsugen då och ganska trött. 
 
Var även inne i dag och köpte kläder till nyår och ett linne, inte super snyggt linne men kommer till användning någon gång tror jag! Efter det åkte vi hem och dansade Just Dance 2014 med Janeth. Vi va lite trötta och sega efter att ha gått på stan i några timmar så körde inte så många låtar. Bilder på det jag köpte idag kommer senare.
 
I mon är det nyår och då ska jag till Robin efter att vi ätit middag hemma. Vad som händer hos Robin vet jag inte, tror inte att någon vet vad som händer riktigt. 
 

Kommentera här: