Nattjobb dag 2

Idag är min sista natt än så länge. Förhoppningsvis blir det mer jobb nästa år! Min kompis som jag fick igår kom idag med. Han var redan här när jag började mitt pass och han är kvar än. Han hade tydligen stannat länge den stackan. Uppskattar verkligen sällskapet måste jag säga, även om vi inte pratar hela tiden så är det skönt att ha någon hos sej.
 
Senare idag (det är trots allt söndag nu) så ska jag va med Robin. Han kommer och hämta mej efter 3 eller 4 typ så ska vi till honom. Skönt att inte behöva köra själv. Syrran har dessutom våran bil så hade inte kunnat köra heller. Ska bli kul att träffa honom igen, var ett tag sen känns det som. På måndag har vi våran månadsdag, vi firar 15 månader ihop. Grattis till oss! Men då är jag i Ullared så vi får fira lite grann idag då :)
 
En sak som vi har tänkt på med, varför är alla snygga killar gay? Nästan så man önskar att man va kille och gay ju? Eller ville, jag är väligt nöjd med Robin så det är inte det. Men det är inte rättvist ju. För övrigt letar jag fortfarande efter en gay kompis, var är han?

Kommentera här: