13 decdember 2013 - Lucia

Hej hopp!
Sitter på Radix och lyssna på två män som pratar. Det är rätt skönt med sällskap, även om jag inte deltar i samtalet eller känner dom över huvudtaget. Gillar sällskap, blir inte så trött heller när man hör röster. Två är lagom med, bli inte trött i huvudet av det heller som man kan bli när man är omringad av folk som pratar. Bra en fredag morgon!
 
Idag är det även Lucia. funderar på att sätta på en liten krans på kissarna när jag kommer hem och göra lite luciatåg. Tror dom skulle vara söta i det :)  Sen vid halv 5 blir det även gymmet med mamma och sen vid 8 tiden ska vi på bio också. Den nya Hobbit filmen blir det. Skulle gått på premiären egentligen tror jag men syrran jobbar så dumt så vi kunde inte det.
 
Det är ungefär vad min dag kommer bestå av. Vet inte om jag ska träffa Robin något, kan bli lite körigt med tiderna och så. I mon ska jag även till Rickard för hans syrra ska klippa mej. Ska bli skönt att bli av med det slitna. Vi kan nog ses efter det om inte annat. Åker till Göteborg på söndag också, upptagen varje dag känns det som..
 
Vi hörs!
Vi kör en liten sommarbild såhär mitt i vintern.
 

Kommentera här: