Snart så

Har sovit över med Robin till idag. Vi åt frukost ute i solen vid ca 11.15 och det var redan  grader ute, skit skönt var det att sitta ute i trädgården på en filt och mysa:) Vi var inte här så länge utan åkte till Robin sen istället. Jag packade med mig badkläder ifall vi skulle bada innan jag skulle hem. 
 
Vi åkte och bada i den så kallade Hålan. Det var skit kallt! Tog tid innan jag doppade mej, men jag var i ett tag men sen ville jag upp på land och värma  mig. Vi åkte hem till Robin sen igen och åt lite och sen fick jag skjuts av hans kompis hem, Tack! Och sen har jag varit lite med Janeth, pratat för det mesta, som vi brukar göra då ;) 
 
Fick även ett jättefint armband av Robin igår med. Blev först sur på honom för han fick inte köpa något sa jag:P Vi firade 11 månader i fredags men kunde inte ses så fick armbandet va honom, gulligt! Vi fick även presentkort på bio av hans föräldrar så i veckan ska vi på bio och så ska jag köpa en present till honom och hand bror med. Hans bror fyller år snart så måste hitta något bra till honom. Robin får för jag inte hittade något bra i Göteborg. Vi har pratat om att han ska få en klocka, men vi får se ifall han hittar en han vill ha. Jag ska köpa en ny till mej med i alla fall:)
 

Kommentera här: