Tjenna

Sov hos Robin i natt, mys:) Fast hade värsta äckliga och super verkliga mardrömmen:( Har känt mej lite konstig hela dagen efter det, skit obehagligt. Idag har vi inte gjort så mycket ändå, tittat på film och myst framför tv:n och varit ute lite i det fina vädret:) Sen satt bi ute på deras inglasade altan innan jag åkte hem också och det var ritkigt härligt! Då satt hela hans familj där ute typ, eller i alla fall flickvännerna till syskonen:P 
 
Sen kom syrran och hämtade mej och jag har inte gjort något sen jag kom hem ungefär. Vi skulle planera inför studenten lite men det blev inte mycket med det. Vi ska "designa" inbjudningskorten som vi ska skicka sen men när vi sitter med det har jag ingen aning om. Får se ifall jag försöker mej på det lite i mon, kanske. 

Imon ska vi jobba med på ett nytt ställe till så det ska bli kul med mer pengar:) Ska även hämta ut lite kort som jag beställt så vi få hopaps på att dom har kommit:) Jag har satt upp ramar men det är inga bilder i dom så det ser skit fult ut:P 
På den hyllan hade jag tänkt ha bilderna, men som sagt så är det fult i och med att papprena som satt i när jag köpte dom inte är borttagna ännu.

Kommentera här: