Tisdag 16/4

Hejsan! 
Det var någon dag sedan jag skrev något längre
 
. Blir inte så mycket uppdateringar nu när det är praktik. Efter praktiken på måndagar och tisdagar jobbar jag och kommer hem rätt sent så startar liksom inte ens upp datorn. På onsdagar och torsdagar är praktiken på kvällen så på dagen innan gör jag ingenting typ. Under helgen är jag antingen ute och "festar" eller är med Robin. Det händer alltså inte så mycket just nu.
 
Praktiken är slut nästa vecka så då kanske jag kan uppdatera bättre. Det är dock en del att göra nu när studenten närmar sig. Vi ska till Göteborg den 29/4 tror jag det var för att kolla skor + väska till balen samt klänning till studenten. Hittar jag inget där vet jag vilka jag ska beställa från Nelly.com. Har tittat ut lite där sen några veckor tillbaka så jag har en backup ifall det skulle skita sej! 
 
Nu ska jag lägga mej lite i sängen tänkte jag, börjar bli lite hungrig men ska snart sova så ingen idé att äta nu. Det är alldeles för sent för det. 
 
Vi kör en bild på mössan, nu är det bara 56 dagar kvar innan studenten!!!

Kommentera här: