In pain

Har så fruktansvärt ont i magen, eller var det nu är. Gissar på att det är i äggstocken, men fet känns så konstigt bara. Har inte haft ont så innan, men mamma säger att det inte är ovanligt. Men gör ont ändå!!

Har övat lite till provet i psykologin och ska göra det senare igen. Mamma ska färga mitt hår efter Halv 8 hos mig, så kan öva medan färgen sitter i:)

I mon är det praktik, men börjar vid tre så jag behöver inte lägga mej så tidigt. Min lärare kommer också så ska prata med henne innan jag börjar. Måste även komma på vad jag ska ge dom på hotellet. Måste fixa det i mon, eller be mamma/syrran att göra det i mon kväll eller på fredag. Känner mej lite stressad. Jag kommer tillbaka till i maj för att jobba (jej!!!) men vill ge dom något som tack för dom tog hand om mej. Oj, nu blev det mycket text känns det som^^

En bild på hur kul jag har det när jag pluggar + min super fina utväxt!


Kommentera här: