Tjena!

Idag har jag tagit höstlov! Min sista dag var igår:)
Torsdagar är jag alltid ledig på och i mon är det ledigt från lunch och jag har bara lektion på eftermiddagen så jag behöver inte komma någon dag mer denna veckan! :D

Syrran verka ha kommit hem nu så ska äta lunch och sen ska jag åka och handla lite tror jag. Mamma beställde potatisbullar och bacon så måste köpa mer bacon:)

Har beställt hem ett par skor också från Nelly,com. Visar dom sen när dom har kommit och jag har provat dom och lite så med, hoppas dom passar med bara. Lite senare ska jag även göra lite hotellläxa som vi fick igår så den är gjord. Ska sätta igång med projektarbetet med tror jag.

Ska göra ett spel om Växjös hotell så måste skriva massa frågor och det kan ta tid att komma på. Lite tråkigt kanske, men det är något som går att genomföra. Måste bara säga det till min grupp jag var i med att jag lämnar dom och gör eget. Kanske inte bli så poppis:P
Bjuder på en bild på mej och syrran!

Kommentera här: