Stressad!!!

Har suttit sen 5 typ och gjort en del skolarbeten, fast jag är ledig. Men det känns bra faktiskt. Jag har bestämt mej för vad jag ska göra som projektarbete, vill inte va med de andra längre utan gör något eget istället. Jag har också gjort en power point och fortsatt med en valaffisch, partiprogram och en fusktext till redovisningen.

Rätt bra jobbat tycker jag:) Har inte kunnat göra klart allt för jag har inte fått alla texter ännu. Annars hade jag varit helt färdig nu!

Fixat massor i dag faktiskt. Har även åkt hiss och rulltrappa med Linda och pappa, skit kul. Speciellt när pappa höll på att ramlai trappan och stog på fel håll i hissen ^^
1 Janeth the greatest:

skriven

HAHA! jag dör, jävla torstis :')
synd att jag missade detta..

Svar: Ja asså det var skit kul xD
My

Kommentera här: