Så trött

Är riktigt trött, vilket är konstigt då jag sov väldigt länge inatt och jag har inte gjort något speciellt idag heller. Tror dock att jag håller på att bli sjuk. Har ont i huvudet, ögonen känns varma (mitt tecken på förkylning) och så är jag väldigt snorig med.

Har suttit och kollat lite på balklänningar igen. Just nu står det mellan typ fyra stycken, så behöver hjälp med vilken som är mest jag. Smycken tro jag att jag har bestämt, även skor känner jag mej säker med vilka jag vill ha. Så när mamma kommer hem i mon vill jag att hon hjälper mej med vilken klänning jag ska ha och sen beställer vi det! Det är rea på den sidan med till i mon så vill helt beställa innan måndag!

Nu ska jag snyta mej och sen lägga mej lite i sängen innan jag ska ner till pappa och se på tv.









Kommentera här: