Helt förvirrad!

Sitter och kolla lite på balskor. När min klasskompis sa att hon beställt både klänning, smycken och väska så kände jag mej jätte stressad. Jag har kollat upp en klänning bara, men verka inte så sugen på att jag ska ha den. Den kostar en del och hon gillar inte färgen, men det är precis en sådan jag vill ha så ska tjata lite;)

Jag har hittat ett par skor med som är billiga, men dom är svarta så jag vet inte hur bra de passar till klänningen. Färgen på klänningen är typ väldigt ljus blå och då känns det väldigt svårt att hitta skor i samma färg, eller något som liknar den. Då funkar svart tror jag, vill inte ha vita skor, kan verkligen inte hantera det. 

Har även hittat några smycken, vet dock inte vilka jag ska ha i så fall bara. Måste prata med mamma och så kommer det upp bilder sen när det är beställt!

Kommentera här: