Tre saker jag gör just nu!

Nu återkommer vi till Tre saker!
Detta inlägg är tidsinställt för just nu har jag praktik och kan alltså inte skriva! Så vi gör lite tidsinställda:) Vet inte om det kommer upp något videoklipp med? Kanske ska lägga upp ett:)

Men som sagt, en sak jag gör just nu är att ha praktik!

(detta är min praktik plats! Elite Stadshotellet i Växjö:) Riktigt bra ställe!)

Den andra saken som jag troligtvis gör är att prata med folk!

(bild tagen från google. Men den är rätt lik hur det faktiskt ser ut när det är några gäster som vill ha hjälp. Bilden är mer om man är på konferensavdelningen, men det är kanske där jag är idag?)

Den tredje och sista saken som jag absolut vet att jag gör är att äta! Därför kommer detta inlägg att publiceras vid ca 13;)
Denna bild är med från google och maten vi äter ser inte ut som detta alls! Det bruka faktiskt vara fisk på måndagar så kanske att det är det?

Kommentera här: