Top model 17

Tittar på inspelningen av Top model 17 som gick idag, var ute med Janeth och Linda så såg det inte när de tgick tyvärr. Rätt kul hur mycket man pratar om (mest jag kanske) när man inte setts sen i torsdags^^ 

Imon är det onsdag och det betyder ANSA och Spanska. Jag antar att ANSAn slutar rätt tidigt så att jag kan gå på den tidiga spanskan, men å andra sidan ska vi jobba och då är det ingen idé att sluta redan vdi 2.. Så jag kommer sitta och öva till det där muntliga vi ska ha. Vill klara det. Det är den sista riktiga lektionen tror jag:) 

Veckan efter är ju den 6:e och då är vi lediga och sen tror jag inte heller det blir något den sista veckan. Men det visar sej:)

Säger godnatt nu. Ska nämligen läsa igenom vad jag ska säga en gång och sen måste jag ligga och räta ut ryggen. Har varit lite väl dålig på att "sitta som en prinsessa" hemma, det gick bättre i skolan faktiskt. Där trodde jag inte det skulle gå^^


Kommentera här: