Syrran kan va bra att ha!

Hade helt glömt bort att skriva Tre Saker idag ju! Men hon skrev en sak på facebook och jag kom på det!!

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Att ha stringtrosor på sig så långt över byxorna att man nästan ser under dom.

(bild tagen från google)

2. Stora glasögon. Asså, ser man inte i vanliga eller? Jag tycker det är skit fult faktiskt, speciellt när man bara har vanligt fönsterglas i dom!

(bild från google)

3. Den här saken från make up store. Jag läste att jag skulle använda kemisk peeling för min hy istället för peeling med korn i. Just för att jag har sån inflamerad och fet hy. Då går jag till Make Up Store och säger det till dom och dom ger mej den här.

Idag när jag tvättade bort sminket så skulle jag testa den, kanske att hyn skulle bli bättre? Ja då står det på den att den ska användas till ögonen, men jag skulle visst ha den till hela ansiktet. Då får jag ett problem sen när jag ska testa den. Hur gör man?? Det står på att man ska ta på det på ansiktet och sen ta bort det med en bomulls pad, men det var så äckligt i hela ansiktet sen så jag tvättade med vatten i duschen sen, eftersom jag ändå skulle duscha så passade jag på att testa den nu när min gamla med korn i tog slut. 

Alltså hamnar den på listan över saker jag inte förstår mej på!
(bild från Make Up Stores hemsida)

Kommentera här: