Så stolt!

Har precis gjort ett distanstest. Det kändes verkligen som att det gick skit dåligt, men jag hade 62/70 rätt!:D Har aldrig haft så bra så är skit glad över det^^ Och stolt med! Ska läsa mer i boken senare ikväll med, det är mat snart och sen ska jag och syrran ut och gå en runda. 

Efter det blir det mer teori tror jag:) Känner mej väldigt taggad nu (har aldrig sagt det innan) på att få mitt körkort. Det enda som ska göras innan jag har det nu är uppkörning och teoriprovet. Har bokat in 6 kärlektioner med. Har typ fem av dom samma vecka^^ Kommer dö! Tisdag, torsdag och fredag är dom:P Fast inte förrens i slutet då. 

Bjuder på ett par gamla bild på mej med mitt hår, som jag för övrigt saknar! Dom säljer inte den färgen längre så kan tyvärr inte få den igen :(

Detta var nog min lilla fjortisperiod tror jag:P

Kommentera här: