Helloj/godnatt?

Sitter hemma nu. När jag kom hem från skolan blev det att äta snabbt och sen ut och jobba! Det sorgliga va när jag skulle gå på toa och fick för mej att ställa mej på vågen, såg att jag gått upp lite och höll på att bryta ihop... Eftersom vi redan går ute varje dag så vet jag inte vad jag ska göra, skola och körkort ta så mycket tid just nu. 

Vid halv 7 typ kom Janeth hit med för vi skulle gå ut en runda och sen gå och äta pizza som belöning. Det bestämdes innan jag ställde mej på den dumma vågen. I trean ska jag i alla fall köpa ett gymkort via skolan så då blir det att träna! Ska även byta ut min frukost när brödet vi har är slut. Hoppas det funka lite:( 

I mon blir det nationellt prov och sen lite annat i skolan som jag inte fattade. Så jag kan inte skriva innan jag kommer hem i mon eftersom internet ligger nerlagd i skolan. Det är alltid så när det ska vara nationella prov.

Säger godnatt så länge, vet inte om jag skriver mer, är skit trött!

Kommentera här: