Bishop

Var på Bishop med mamma och syrran, kom precis hem. Det var gott och trevligt tycker jag i alla fall och dett varvad jag hade på mej!
'
Inte så snyggt direkt men det var skönt att ha på sej, den vanliga stilen typ.

Målade också naglarna, blev INTE nöjd alls! Tog en orange färg men det blev helt bubblig och dan, skit fult. Men jag klara mej nog till torsdag eller något inna jag målar om dom.
Så är man ju så duktig på att kladda med, men jag orkade inte ns bry mej denna gången... När jag såg hur bubbligt det blev fick det se ut som det ville asså:P Men klippte av naglarna igår med och nu kan jag inte riva med dom, men det är lättare att vara vid en dator med dom i denna längden och dom bruka växa rätt så fort.

Idag känner jag verkligen att jag vill ha någon att sova med, som ligger och håller om mej hela natten! <3

Kommentera här: