Big brother

Kom hem från mormor för en stund sen. Har faktiskt varit duktig sen dess: bytt kattsand, bytt hos råttorna och bytt hos Hugo! Det tog typ evigheter att byta hos råttorna!!! Massor som skulle rengöras hos dom, dom är duktiga på att skit ner asså.

Sen såg mamma att Charli blöder från nosen. Tyckte det var lite hemskt, men man kan inte riktigt se hur det ser ut eftersom att den lille skiten aldrig vill vara stilla. Men det verka inte vara nytt i alla fall för när han nuddade mej med nosen fick jag inget på mej.

Jag kom på en sak jag glömde innan. Jag målade naglarna i lite färglada färger eftersom jag varit lite nere och inte mått super bra den senaste veckan. Tänkte att det kunde vara lite glädje i det hela. Men som sagt så har jag inget batteri ÄN så det kommer kanske i mon eller en annan dag. Tittar för tillfället på Big Brother.

Kommentera här: