Some say i'm a bit of a fool

Har igång eurovison från förra året^^ Det är Island just nu som sjunger. Kan för övrigt berätta lite snabbt om det bidraget medan jag ta lite paus och ska hämta USB. 

Han som egentligen skulle sjunga den, Sjonni Brink 36 år blev han, dog några dagar innan han skulle tävla med den för Island. Några av hans vänner ställde istället upp med hans bidrag och vann för landet. Texten jag skrev kommer från låten, Coming home - Sjonni's friedns. Jag tycker faktiskt den är lite sorglig för det är som att dom har skrivit låter till honom nu efter han gått bort. 

Tycker annars att det är en bra låt och tycker att det är starkt och bra gjort av dom som gjorde detta för honom. Sånna vänner vill jag med ha. Inte för att jag planerat att dö eller att ställa upp i melodifestivalen:P Men skulle jag ställa upp skulle jag nog dö av scenskräck.  
Tänker man på bakgrunden är den sorglig.

Kommentera här: