Plugga!

Kollade på en engelska uppgift som jag tänkte jag skulle skynda mej att göra till torsdag, då jag såg på den att deadline var den 15 mars... Här har jag suttit och stressat upp mej att jag inte skulle hinna klart med allt men den där skulle ju inte ens vara klar än. Så jag börjar med den under lektionen på torsdag:)


Hade tänkt försöka mej på lite med Hotell uppgiften. Ska göra en Power Point bara och det brukar gå rätt snabbt. Har letat upp där man kan köpa Lita Spike, i affär men hittar inte det:( Skulle gärna vilja prova dom innan jag köper dom, om dom är så sköna som alla säger. Men vet inte om jag ska köpa dom innan eller efter Turkiet i så fall. Vill köpa ett par andra skor med från Reebook. Jag tror det stavas så.


Men nu ska jag ge mej på uppgiften lite och sen lägga mej och sova:) Jag har lite tid på mej i mon innan bussen att göra klart lite med men det tar vi då!

Kommentera här: