Hej från Turkiet!

Vi kör en bild på mej från igår! Tvättade håret och sen hade jag det i en boll på huvudet, när jag tog av den såg det ut såhär!
vi har gjort en hel del, har många bilder och mer blir det. Men jag tänkte bara skriva lite kort sammanfattning på vad vi gjort hittills:

Vi kom i tisdags och då gick vi ut på stan lite, gick förbi hårsalongen vi var på förra gången vi var här. Tänkte boka tid till att fixa håret igår då. Men vi kunde göra det direkt så medan Linda och mamma blev fixade i håret så satt jag och gjorde naglarna (kommer bild om ett tag).

Igår efter frukosten så gick vi ner på stan igen, då handlade vi en heeeel del... Så vi kom hem vid 7 tiden, lagom till middagen. Så vi var ute från 12 tiden till sju och då hinner man handla mycket:P
Pratade lite med pappa på skype och så med.

Idag har vi varit på Mimoza hamam. Turkiskt bad tror jag det heter på vårt språk. Mimoza innebar att det bara var kvinnor som tog hand om oss. Vilket känns rätt bra nu efteråt för dom var väldigt närgångna och tog så nära "dom intima delarna" dom kunde utan att dudda typ, glad att det inte hade varit en man för då hade det varit obehagligt. Vill liksom inte att okända män ska va och röra mej där!

Vi har solat med nu i typ en timme och satt och läste i solen i en timme till typ, om lite mer än en timme är det middag med och efter det blir det att plugga. Idag har varit en slapp dag, även om vi kollade runt lite på stan och åt lunch, men vi köpte inget ;)

Imon blir det mer shopping i alla fall. Mer inlägg kommer med bilder och allt. Shoppingen kanske kommer upp senare idag till och med.

Kommentera här: