Våra pinsamma kroppar

Sitter och tittar på Våra pinsamma kroppar som går på femman just nu. Dom pratade en del om preventivmedel och jag fick veta att P-staven (som jag har) är det säkraste preventivmedlet mot graviditet. Jag tro man säger så i alla fall, det skyddar bäst mot graviditet. Men det skyddar inte om sjukdomar då, men det visste jag redan.

Tycker det är rätt skönt att fått veta det nu för det är så lätt att ha den och man märker inte av den och det gör ingen annan heller. Man behöver inte smyga med något, ingen behöver veta om att du har den. Gjorde lite ont med lokalbedövningen men annars kände jag ingenting. Men jag hade ett fint enormt grönt/lila blåmärke där hon "gick in" i armen^^

Jag ringade in där den sitter. Syns inte så tydligt eftersom att jag är så fruktansvärt blek och man ser den tydligare om man spänner runt den, men hade ingen hjälp och då blir det så här:)

Kommentera här: