Rätt kul faktiskt^^

Det är lite kul/konstigt att folk läser i bloggen innan klockan är 3. Eller jag tror att det är innan i alla fall. När jag har jobbet så hinner jag inte skriva innan 3, men man kan såklart läsa från gårdagen om man missat det^^

Jobbet börjar vid halv 8 ungefär och då är jag rätt trött och orka inte riktigt starta datorn för att skriva:P Jag hinner ju, men är lat. Ljög bara lite där uppe i texten.

Har inte gjort så mycket just nu men hade tänkt lägga mej i sängen och se på någon inspelning och sen kanske hoppa in i duschen. Man är inte så super fräsch när man är i ett kök hela dagarna! Men ska ha en lugn stund nu och vila, bädda ner mej i sängen och ha vetevärmare på benen. Det är helt otroligt hur ont man kan få av ett par tofflor?!
Bild tagen nyss från mitt fönster!

Kommentera här: