Godnatt!

Var ute med mamma och körde innan, gick dåligt. Jag tror att jag måste vila lite just nu. Det är för stressigt med körning + teori + skola + plugga hemma. Allt det samma dag ska det va med. Igår satt jag till halv 10 och pluggade, innan dess hade jag haft två körlektioner under dagen + gjort 3 teoritester på Dahl´s och sen en hemma med. 


Och nu när jag körde med mamma var jag inte tillräckligt vaken och uppmärksam på vad jag gjorde och vad som hände. Så jag ska gå och lägga mej snart, ska sätta igång en inspelning och sova ut i mon. 

Engelskan få faktiskt vänta till söndag eller senare i veckan, i mon ska jag inte bry mej om skolan alls! Bara övningsköra till mormor antagligen, kanske en längre runda med. Men måste sova ut i mon i alla fall och sen kanske hjärnan är igång igen!

Kommentera här: