Godnatt!

Nu hade jag tänkt gå och lägga mej faktiskt. Är jättetrött så lägger mej hellre tidigare så behöver jag inte sova så länge i mon och kan då komma i säng tidigt så jag orka jobbet på måndag vid halv 8!
 
Himla onödigt skrivande, men jag tänker i alla fall långt;) 
 
Imon vet jag inte riktigt vad som händer, vet att jag måste tvätta mer men sen har jag ingen aning. Jo! Min kusin skulle ju komma, det har jag till och med skrivit innan?! 
 
Gick faktiskt en liten runda med syrran till banken, tog ut 400 till piercingen och så hittade vi nog världens tjockaste, fluffigaste och mest (nästan) underbaraste lilla kisse!:D Linda såg den i fönstret och jag gick ut direkt, den pep och kom springade mot mej^^ Sen kom ägaren och tog hem den igen för den bruka tydligen följa med ut. Men vi fick i alla fall gosa med sötnosen!♥

Kommentera här: