Godnatt.

Nu beger jag mej mot sängen hade jag tänkt. Imon är det jobb som gäller och har insett hur ensam jag faktiskt är. Jag sa det till Linda innan, jag har inte fått något SMS sen innan skolavslutningen.. Undra vad jag gör för fel. Utseendet hjälper ju till så att folk vill va med en, men det funkar inte i detta fallet. Är nog lite deppig nu tror jag. Måste skaffa fler vänner asså...

Nu tänker jag gå och lägga mej, blev väldigt nere helt plötsligt...
1 amanda g:

skriven

tror dom flesta är sjukt upptagna nu på sommarlovet eller är utomlands elr något.
du ser bra ut my o utseendet är fan inte allt -.-
men jag finns både för dig lilla muuuuu och lindisss!
bara att jag kommer vara iväg i 2 veckor snart. Annars så är jag ganska så ledig ^^ ..
hälsa linda!
pusssss

Svar: Tack Amanda:)Vi är väldigt lediga så om du vill hitta på något när du kommer hem så vore det kul!
Puuuus
My

Kommentera här: