Äckligt besök...

Här om dagen så upptäckte jag en fladdermus i trappen och skulle säga det till mamma. sähär lät det:


Jag; Mamma det är en fladdermus i trappen...
Mamma: Nehe.
Jag: Jooo det är det. Kom.
Mamma kommer ner i trappen..
Jag: Den är där.. den ligger... den är.... den... (pekar på den)

Jag var alltså typ livrädd för den för jag fattade först inte att de var en fladdermus utan trodde det var en läderbit. Men det såg lite konstigt ut så såg sen att det var en:( Till sist kunde jag inte prata heller utan stammade fram det.



Dagen efter det när jag och syrran skulle ner i källaren med tvätten ser jag en till:
Jag: Nee
Linda: Vad??
Jag: Det är en fladdermus här med.
Linda: Va??

Minns inte riktigt hur det gick till där men hon vågade inte gå ner så vi hämtade pappa och sen ringde hon till mamma och berättade det, hon skrattade bara. Men det var lite hemskt att se två stycken dagarna efter:/ Dessutom är vi rädda för dom sen vi hade en som flög runt i rummet^^

Kommentera här: