Svenska

Vi sitter och ska skriva tal medan läraren har lite betygsnack eller vad vi ska kalla det. Vi får veta hur det har gått med uppgifterna vi gjort tro jag, har inte varit inne ännu. Men det verka lite som att man är ensam om att skriva för alla andra sitter och titta ner i skärmarna och skrattar och ha sej. Vi är väl tre-fyra stycken som skriver. Det ska var klart nästa tisdag med...

Men jag har i alla fall skrivit tre A4 papper och är inne på det fjärde. Jag kom på att jag ville ändra lite mitt i allt så nu skriver jag bara på och sen blir det att få ihop det till ett tal när det ska in på datorn sen. Skriver för hand så det går att skriva så fort jag kommer på något som kanske kan bli bra. Har skrivboken jämte sängen hemma för att skriva:P Kommer alltid på allt när jag ska sova. Det är så mina andra tal har blivit till!

Kommentera här: