Hej igen!

Sitter fortfarande och vänta på att få äta:P Men det som är skönt är att när vi har ätit så är klockan ca 13.10 och då slutar jag om lite mer än en timme! Men det tar ett tag ändå innan bussen hem går så ska se om någon slutar samtidigt och ska ta den så slipper man åka själv:)

Ska höra med Nils sen med om låten. Fick en kommentar men fattade inte den riktigt så ska fråga igen:P Om det nu var han som skrev

Såg att syrran hade gjort såhär på sin blogg och tyckte det var snyggt, så nu ska jag härma henne lite och med ha det så:) Gillar när texten är i mitten. Kanske med ska ändra min design, men det får bli en annan dag eller som paus i pluggadet sen hemma. Få ta hjälp av syrran då!

1 Nils Vreman <3:

skriven

Ja det var jag och jag kan bevisa det genom att berätta att Jag hade en tuff höst/sommar som du räddade mig från.. :P <3

Kommentera här: