Rast.

Nu är det rast, sen slutar vi! Då ska vi i för sej jobba, eftersom jag egentligen skulle varit i skolan på kvällen men inte fick så blev det att ligga hemma i sängen och läsa istället som sagt. Men när vi kommer hem ska jag nog försöka göra lite av engelskan, jag får läsa den i turkiet, om jag inte läst ut den innan dess. 

Sen ska jag se ifall jag lyckas med den där APL uppgiften som inte är klar ännu, då jag inte hunnit fråga någon lärare om hjälp eftersom ingen är där? Och sen blir det ju ingen hotell lektion i mon utan det bli dubbel vecka 9 istället. Men jag gör som jag vill och sen få den va så!!

Är snart klar med engelska grammatiken med, så långt vi skulle i alla fall:) Så det fortsätter jag med under rasten för att slippa jobba mycket hemma. Har bara haft lite lunch rast idag, annars sitta inne på rasterna och jobba!

Kommentera här: